Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Stefan Manning - 8 februari 2010 21:46

Så där ja! Nu har jag fått lagt upp min nya hemsida. Det finns lite småjusteringar kvar att göra men nästan allt är på plats. Det är väl kanske inte någon orgasm i layout. Men tacke vare denna webbplats kunde jag addera 7,5 högskolepoäng och ta mina första stapplande steg med CSS. Jag har gjort några små förändringar sedan vi hade examineringen och jag fick lite bra och konstruktiva påpekanden från lärare och kurskamrater.


Hoppas Ni gillar den.

Adressen: http://www.manning.nu/stefan/

Av Stefan Manning - 8 februari 2010 20:07

Nu minsann har jag varit med Carina när Hon tjackat sig en ny dator. Vi stötte på någon pajas till försäljare. Han visste inte ens vad en NAS var trots att han stod och höll i en. Han visste inte så mycket över huvudtaget den spolingen. Som tur var, så visste Carina vad Hon ville ha. Så han impade inte så mycket på oss.

Nu sitter Hon här mitt emot mig med ett brett leende. Nu är det julafton på nytt  :-)

Seg

Av Stefan Manning - 8 februari 2010 14:21

Idag är jag riktigt seg. Undrar om jag blivit biten av en sömnfluga? Jag känner mig totalt kraftlös. Lite träning hade kanske piggat upp, men tyvärr blir det ingen träning idag. Shit happens!

Av Stefan Manning - 8 februari 2010 06:59

Då startar vi upp vecka 6 här på karriärdagis. Det var lite segt i morse. Ett tag undrade jag om det verkligen var en arbetsdag idag, för det var osedvanligt tomt på bussen in till stan.

Däremot var det osedvanligt många på buss 29 ut till Volvo. Inte bra att få morgoncirklarna rubbade på det viset...   :-)

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards