Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Stefan Manning - 9 februari 2010 21:56

Nu har jag gjort iordning en ansökan till Svenska Marathonsällskapet. De har en utmärkelse i form av ett standar, som man får efter 25 genomförda marathonlopp. I och med Espoo 24H kom jag upp i 25 st. Dessa 25 lopp är fördelade på 11 marathon, 12 ultralopp och två ironman. Ganska bra fördelning tycker jag.

Nu skall jag jag jaga 50 ribban  :-)

Av Stefan Manning - 9 februari 2010 17:41

Efter över en månad på skadeverkstaden är nu min till hemma igen. Jag var tvungen att lämna in den för att laga den efter ett inbrottsförsök. 3000 spänn fattigare men en bil tillbaka lyder ekvationen. Bara att börja betala av och se glad ut. Jag skall dock fortsätta att åka buss ett tag till. Nu har jag lagt 4500 på service och 3000 i självrisk, så nu har jag ju inte råda att köra. Häpp!

Av Stefan Manning - 9 februari 2010 11:35

Nu är min bil färdig! Den har bara stått på verkstaden sedan 4 januari. Jag hade haft inbrottsförsök i den och alla dörrlås var sönderbrutna. Men nu skall detta vara fixat och det kostar mig 3000 spänn. Tack för det Era djävla pundare! Drägg!

Efter jobbet skall jag iväg och hämta bilskrället.

Av Stefan Manning - 9 februari 2010 07:15

Just nu är jag inne i en period där jag känner mig lite seg och hängig. Nu gäller det att vara grymt disciplinerad och hänga. Det har varit ups and downs förut under denna resa, så det är inget nytt under solen. Kan bara konstatera att det rör sig om en mindre dipp och den kommer att gå över.

Jag rör mig sakta ner mot sub 90 kg. Nu gäller det att vara grymt disciplinerad. Det hade varit grymt att få starta Skövde och väga under 90 kg. Det har jag inte gjort sedan 2003.

Av Stefan Manning - 9 februari 2010 06:55

Igår var jag nere på I-trim och hade möte med Kari. Vi lade fast en plan för de närmaste 4 veckorna. Jag är för ivrig och kari försker hålla mig tillbaka. Ungefär som man ser i slapstick komedier. Någon springer på stället och den andre håller denne person i ett fast grepp i kragen....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards