Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Stefan Manning - 22 februari 2010 22:45

Ända sedan jag kommit hem idag har jag försökt ta en Eeaze tablett och lägga mig och blunda en halvtimme. men det har skitit sig rejält. Telefonen har ringt och det har varit viktiga samtal. Så viktiga att min huvudvärk plötsligt fick låg prioritet. Ces't la vie....

Av Stefan Manning - 22 februari 2010 15:09

Hmmmm....  Jag undrar om jag skulle ta och skotta undan på terassen, medan det är lös snö. Det har blivit en rejäl driva på utsidan som kryper upp mot fönstren och det kan ju bli lite djävligare sedan. Nu är det hyfsat lättskottat. Skall bara se hur jag tar mig ut dit. Tål att tänka på.

Av Stefan Manning - 22 februari 2010 13:17

Jag har fortfarande ont i huvudet. det vill inte ge sig. Kanske är det träningsabstinens? Eller något annat...?

Av Stefan Manning - 22 februari 2010 07:01

Det gick bra att ta sig till jobbet idag, trots allt skriveri i tidningarna. Visserligen är det packad snö i ytterfilen på E20 och ett uppkört hjulspår i innerfilen. Men det är ju bara att ta det lugnt och rulla med i rytmen samt ha lite avstånd så är det inga problem. Om man räknar med att det tar 5 minuter extra med bilen till jobbet, så är det inget att hetsa upp sig för.

Det som kommer att ställa till det är alla dessa som skall gå till överdrift och köra överdrivet föriktigt, typ 50 knyck ute på leden. Jag kan inte alls förstå varför dessa skall vara ute i trafiken och skapa incidenter och olyckor. Har man inte större självförtroende kan man lämna bilen hemma och och kollektivt den dagen. Det är dessa människor som är den riktigt stora trafikfaran.

Av Stefan Manning - 22 februari 2010 06:07

Så var man inne i ekrrohjulet igen efter två dagars permission därifrån. Igår kväll kände jag mig inte särskilt bra. Huvudvärk gjorde mig ganska utslagen. Det var som om någon satt en huva på skallen som man kunde spänna åt.

Kändes lite bättre i morse, men inte ett hundra procent.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards