Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Stefan Manning - 2 mars 2010 15:00

Sitter här och funderar på om man skall anmäla sig till Göteborgsvarvets seedningslopp ändå, trots att jag inte skall springa varvet. men det kunde vara intressant att se hur landet ligger efter lite viktminskningar så att säga. 195 spänn i startavgift är ju också helt i sin ordning. Funderar allvarligt på detta.

Av Stefan Manning - 2 mars 2010 12:21

Det känns riktigt bra idag. Det flyter på på jobbet och nu börjar det hända saker. Vi kommer få lite angenäm action om allt klaffar. Dessutom lyser ju solen ute och 6 timmars närmar sig.

Av Stefan Manning - 2 mars 2010 06:01

Ooops. Det blev lite sent igår i skenet framför datorskärmen. Men jag fick igång min mail i alla fall. Så nu är det nödvändigaste nertryckt i burken. Återstår bara att hälla ner resten av programmmen.

Men jag måste erkänna att jag är lite trött i ögat. Det vart sent igår och tidigt på jobbet. Meningen var att jag skulle tagit en liten sovmorgon, men jag hade lovat att utföra en liten operation i produktionsmaskinen tidigt idag. Så här sitter man. Jag lär överleva detta också.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards