Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Stefan Manning - 3 mars 2010 11:42

Idag hade jag inte med mig mat, ingen frukost, ingenting. Jo en energibar. Så jag gick över matsället och köpte en salladsbuffé. 89 spänn! Jag tog i och för sig lite extra kyckling och ett extra ägg för att kompensera frukosten. Sedan var det grönt för hela slanten. Men 89 spänn. What the shit!!??

Nu blir det ingen mer nat idag, annars överskrider jag mina gränser. Skall ta ett äpple ikväll.....

Av Stefan Manning - 3 mars 2010 07:12

Igår var jag på Sportlife i Partille och tränade med LEK gänget. Men vi gick runt som osaliga andar där. egentligen ville vi vara utomhus och träna. Men på grund av halkan lät det sig inte göras. Jag körde löpband, roddmaskin, trappmaskin och allt det där. Men hela tiden ville man ut. Det kändes som att vara ii ett leksaksland och träna. Inte så äkta.

Nu får den här djävla våren se till att komma hit, så att man kan få lite anständig träning. Jag vill ut och nöta asfalt - till min coach Kari Martens stora fasa. Han gör allt för att få bort mig från asfalten.Han vill att jag kutar i terräng. Det skall jag. Men då måste den här djävla snön försvinna.

Men det bör även i rättvisans namn tilläggas att styrketräningen är nödvändig. Amen!

Av Stefan Manning - 3 mars 2010 06:12

Nu kan jag se den första väderprognosen för Skövde 6 timmars. den säger att det kommer att bli ca 1 - 2 minusgrader och att det skall snöa. det borde ju funka. Det enda som kan ställa till det är underlaget. Icebugs, broddar, vanliga skor? Skall med spänning och förväntan följa denna prognos.

Av Stefan Manning - 3 mars 2010 05:50

Som vanligt sitter man här för sig själv. Förste man på kneget. Det känns som om man knappt hinner hem innan det är dags att gå till sängs för att kliva upp och dra till jobbet. Men det är ju kanske inte så konstigt eftersom dagarna tydligen har blivit kortare efter jordbävningen i Chile enligt NASA. Då borde man i rimlighetens namn få kortare arbetsdagar. Nå'n rättvisa måste ju finnas.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards