Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Stefan Manning - 4 mars 2010 21:16

Nog för att jag är tjatig av mig (enligt vissa). Men jag kan nog stämma in i det omdömet när man upptäcker att tjatigheten även har drabbat mitt rubriksättande av blogginläggen.

Passar på att blogga i pausen av programmet Sveriges värsta bilförare. Helt sanslöst program. Dom uppkörningskontrollanterna som gav dem körkort, borde ju avskedas omedelbart.

Av Stefan Manning - 4 mars 2010 18:38

Dom säger att det kostar att vara på topp. Men kostar att gå till botten också. Månadsavgift på I-trim, måltidsersättningar och inte minst nya kläder. Tänkte nu inventera garderoben och se vad man kan använda innan jag rusar iväg och köper. Jag måste ju få pengarna att räcka till startavgifter  :-)

Av Stefan Manning - 4 mars 2010 07:17

Det är faktiskt sant. Men jag skulle dra åt livremmen för byxorna sitter lite sladdrigt. Då upptäckte jag att hålen var slut. Dags att börja göra nya hål. Det känns faktiskt riktigt gött. Men det blir ju en kostnad. Jag måste planera att köpa en ny garderob nu. Jag har inte varit motiverad förut med klädinköpen och tyckt att det är meningslöst att hålla på med sådant medan man går ner i vikt.

men nu är tiden kommen för sådana här utsvävningar.

Av Stefan Manning - 4 mars 2010 06:10

Ikväll skall det tränas på Itrim. 2-3 varv därnere får det allt bli. Det blev ju ingen träning igår på grund av datoriet. Sedan tror jag att jag skall ta en vilodoag från dateriet och se på TV ikväll innan jag kör igång. Behöver nog rensa skallen lite.

Imorgon är jag ledig. Då skall jag försöka ta igen förlorad tid.

Av Stefan Manning - 4 mars 2010 06:05

Nu är allt iordning igen på datorn. Det tar ju inte så lång tid att installera ett nytt operativ. Men att lägga tillbaka sina program och få alla inställningar i ordning så att man får burken precis som man vill ha den. Dessutom har jag gjort backup på hela C-driven, så det är bara att hälla tillbaka den som det är installerat om det skulle skita sig i framtiden. Det! Det tar en djävla tid! Dessutom har jag en del städ och rensjobb på min andra hårddisk och det tar också tid. Nu ligger jag grymt efter med plugget och måste nog prioritera lite.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards