Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Stefan Manning - 6 mars 2010 18:56

Nu laddar jag för Vasaloppet på cykel imorgon på Sportlife Partille (inte Kållered). Intentionen är ju naturligtvis att sitta på cykeln hela tiden. Det borde ju kunna gå. Det mest spännande är att jag gör detta med activiopulsspinning för första gången på ett långpass.

Har avvikit lite från min Itrimdiet med att ta in en Gainer och äta mycket protein (nötfärs med grönsaker och vitlök).

Av Stefan Manning - 6 mars 2010 15:10

OK då. Medan jag ändå var ifarten, så har jag även, precis som Carina, anmält oss till Prinsens minne. En mycket vacker halvmara nere i Halmstad. I och med denna anmälan är jag nu klar för att genomföra en dubbelstöt denna dag (21 augusti). Först en halvmara i Halmstad och sedan Midnattsloppet i Göteborg (10 km). Det känns mycket bra.

Av Stefan Manning - 6 mars 2010 14:28

Nu har jag anmält mig till Göteborgsvarvets seedningslopp. Inte för att jag skall springa Göteborgsvarvet, men det skulle vara intressant och se vad man kan ådstakomma på en helt platt bana under 10548 m. En intressant värdemätare helt enkelt. Dessutom var ju startavgiften ganska human. 195 spänn.

Av Stefan Manning - 6 mars 2010 14:16

Nu har jag äntligen varit ute och kutat. Den sedvanliga Kåhögsrundan. Det märks att ma gått ner i vikt. Dagens runda gick nästa 3 min fortare än gårdagen. Det var överhuvudtaget första gången sedan jag flyttade till Partille, som jag sprang denna runda under 40 minuter. 39.06 närmare bestämt.

Det underbara vädret gjorde ju sitt till. Strålande solsken. Jag är djävligt nöjd. Djäääävligt nöjd!!

Av Stefan Manning - 6 mars 2010 12:31

Skulle ge mig ut och springa. Då uptäckte jag att Garminen var urladdad. Nu måste jag vänta en timme till och ladda upp fanskapet. Grrrrr.....

Dessutom skall jag komma ihåg att ta på mig pulsbandet idag.

Av Stefan Manning - 6 mars 2010 09:13

Fan va gôtt det är att vara ledig. Min önskedröm är att kunna vara ledig och träna och göra det jag vill. Vaknade för 20 min sedan, det är kallt ute trots en starkt lysande sol. 13 minus visade kvickslivret. Men jag tror att solen kommer att värma upp dagen till lite mer angenäma temperaturer. Då skall det bli ett löppass. Inte så långt. Det blir den vanliga Kåhögrundan på 6,4 km.

Jag måste spara mig lite till imorgon. Då blir det Vasaloppsspinning. Hurra!!! Vi får hoppas på långsamma tider så att spinningen varar längre.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards