Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Stefan Manning - 23 mars 2010 22:32

Jag hade tänkt att springa till jobbet imorgon, men ändrar lite på dessa planer. Det kommer att bli lunchlöpning istället. Jag skall ta en tur ut på oljepiren vid Arlanda. Det kommer att bli ett tufft pass, för det skall blåsa imorgon. Bra!

Av Stefan Manning - 23 mars 2010 22:04

Nu har man för en gångs skull varit ute i tid med deklarationen. Jag vill få den gjord, så att jag slapp tänka på den senare, mitt upp i träningsperioder och plugg. Dessutom ville jag cleara försäljningen av min bostadsrätt förra året och få allt nollställt. Nu är det gjort och jag har redan lagt undan pengar från försäljningen till detta, så det kommer inte att bli några problem. Det här känns riktigt skönt.

Av Stefan Manning - 23 mars 2010 06:31

Efter att ha varit på Mechanum och bokat tid åkte jag ner och hämtade Carina. Sedan var det färd till Hedins bil, där jag signade papper på bilen. När jag väl var igenom detta, fick vi slänga oss i bilen och köra till Lerum. Carina skulle spela en match i bowlingen, som Hon vann. Så det var en ganska snärjig dag igår. Jag har en känsla av att det blir nästan lika snärjigt idag. Träningen kommer att bli lidande denna vecka, men jag tror nog att en återhämtning kan vara på sin plats efter söndagens urladdning på Seedningsloppet.

Av Stefan Manning - 23 mars 2010 06:12

Igår lade jag på nya sommardäck på bilen. När jag sedan körde tillbaka, får man genast den känslan av att det känns så piggt i bilen. Inga mullrande dubbdäck. Det var verkligen som att komma ut på vårbete. Den känslan är alltid lika angenäm och då känns det att våren är på väg.

Fast jag var tvungen att ta vägen via Mechanum och beställa tid för bilskrället. För min del sista gången. bromsarna, fram, ligger på och sprickan i vindrutan måste fixas. Så på torsdag dödar vi dessa utestående punkter. Min minsting Niklas som skall ta över bilen, slipper dessa bekymmer. Jag måste nog säga att han kommer att få en grymt bra förstabil, som trots attt den ser blek ut i lacken ändå är i ett oförskämt bra skick. Alla servicar är skötta, många framvagnsdetaljer är utbytta och det är ingen rost på den. Till och med bilprovningen tyckte att den var ovanligt bra. Det har aldrig varit en tvåa på denna 10 år gamla bil.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards