Alla inlägg den 1 april 2010

Av Stefan Manning - 1 april 2010 21:21

Nu har jag hämtat ut min nya bil. En Kia Ceed Sporty Wagon. Vad skönt det känns med en ny kärra. Ett antal år av förhoppningsvis bekymmersfritt bilägande. Nu skall jag lägga mig ner och bläddra i instruktionsboken. Det finns lite saker att lära in på den. Det skall även bli en provtur imorgon, modell längre. Och sedan skall jag göra den lite mer personlig.

Av Stefan Manning - 1 april 2010 12:00

Nu är jag officiellt medlem i cykelutmaningen. Jag cyklar för "stallet" Eureka. Då har man bärgat cykelträningen. Nu återstår bara simträningen sedan är ju cirkeln sluten. Nu skall jag alltså hinna med löpning, cykling, simning, cirkelträning och styrketräning. Huga!

Av Stefan Manning - 1 april 2010 07:32

Måste nog börja planera för alternativ träning med tanke på att jag skall köra en ironman i sommar. Cykling och simning måste på något sätt klämmas in i all träning. Löpningen tar ju gärna överhanden av någon konstig anledning. Dessutom må¨ste jag prova min våtdräkt. Hoppas jag slipper investera i en ny.

Av Stefan Manning - 1 april 2010 06:13

Ny månad nya insatser. Det blev en hel del träning förra månaden. Totalt 14 löppass och drygt 160 sprugna kilometrar. Det tycker jag är helt OK. Till det skall läggas ett antal spinningpass och cirkelträningspass på I-trim. Så det plockar ju på. Jag tänkte faktiskt hinna med ett träningspass idag. Det kan inte bli modell längre, men en halvtimma skulle vi väl kunna värpa fram.

Av Stefan Manning - 1 april 2010 05:57

Idag är äntligen dagen inne för att få hämta min nya bil. Nu har jag gått i ett par dagar och sagt för mig själv. Tanka från svart pump, tanka från svart pump. Jag vill inte göra den klassiska majan att hälla ner 95 oktanigt i en dieselkärra.

Hur som helst. Det skall bli kul med en ny bil.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards