Alla inlägg den 4 april 2010

Av Stefan Manning - 4 april 2010 22:50

Jag måste ha ätiti något olämpligt, för jag har legat däckad hela kvällen och mått skit rent ut sagt. Nu har det börjat rätta till sig igen. Det är ju typiskt! Det lilla man får äta visar sig inte vara OK. Men stannar det vid lite illamående får man väl stå ut. Målet är att må lite bättre tills imorgon så man kan ta sig en löptur.

Av Stefan Manning - 4 april 2010 16:14

Jag tänkte att jag skulle försöka få någon form av ordning och reda hemma i stugan. Just nu ligger det två uppsättningar vinterdäck som vi köpte med våra bilar. Dom har jag nu baxat ner i källaren. Nu vete fan om vi får in något mer i den skrubben. Det var nästan att man fick använda skohorn för att få in däcken.

Av Stefan Manning - 4 april 2010 13:27

Har varit ute en sväng med bilen och gjorde ett stopp vid Skatås. Där drog jag runt på milbanan. En trevlig bana, men djävligt kuperad. Gårdagens löpning och min diet gjorde att det var inte mycket kraft i benen idag. Så det blev an ganska lugn löpning. Jag hade säkert kunnat krama ur lite mer u kroppen, men det hade jag helt enkelt inte lust med. Garminen stannade på exakt 10 km och det hade tagit mig 64 minuter att veva runt denna bana.

Även idag blev det löpning i kortbrallor och kortärmat. Det var ett gränsfall till att gå över till långärmat idag. Men klädseln funkade fint när man fick upp ångan. Däremot blir jag fascinerad över hur mycket kläder en del människor byltar på sig när de skall ut och springa och att det fortfarande finns folk som springer i bomullsplagg. Det där kommer jag aldrig att bli klok på.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards