Alla inlägg den 9 april 2010

Av Stefan Manning - 9 april 2010 19:13

Nu börjar jag bli otålig. Jag vill att det skall bli morgon och att jag kan få komma iväg på Götebrogsvarvets premiärbana! Jag är allmänt sugen på att springa en massa olika lopp och tävlingar, helst långa rackare.

Jag är redan och planerar och funderar på 2011 till och med in i 2012 och 2013. Snacka om beroende.

Av Stefan Manning - 9 april 2010 15:44

Jag har precis varit ute på terassen och uterummet och plockat fram våra däckstolar. Och med den teakolja jag köpte på Biltema, så har jag nu oljat in våra däckstolar samt det lilla bordet. Nu får det väl torka ett par dagar. Sedan kan vi inviga den och efter en jobbig arbetsdag ta dynan och gå ut och lägga sig där ett tag och dröna.

Nu återstår bara att olja in själva trädäcket också.

Av Stefan Manning - 9 april 2010 15:39

Vid lunchtid var jag ute på Shell i Gråbo och hämtade Carinas däck till Hennes gamla bil som jag fraktade ner till Hennes verkstad och lämnade av där. När jag ändå var bort i området av Backaplan passade jag på att smita in till Biltema. Där handlade jag teakolja till våra solstolar och skydd till bilstolarna. Så kallade mekanikerskydd. Ett överdrag på stolen om man är skitig eller som i mitt fall är ganska svettig efter ett träningspass och man skall sätta sig i bilen och åka hem. Då är det inte så kul att svetta ner sätena. Man blir lite petig när man har skaffat en ny bil. Men lägger man så mycket pengar på den, så skall man vara rädd om den också.

Av Stefan Manning - 9 april 2010 08:51

Jag har startat upp dagen med frukost tillsammans med Carina och kaffe bryggt på nymalda bönor. Inte varje dag vi gör detta tillsammans eftersom jag min sömntuta ligger och snusar på morgonen.

Efter frukosten drog jag i mig en Vitargo Carboloader, med morgondagens Göteborgsvarvsbana i åtanke.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards