Alla inlägg den 30 april 2010

Av Stefan Manning - 30 april 2010 19:14

Där satt den! Äntligen blev det springa av igen. Efter jobbet blev det en tur till Humlebadet och tillbaka. Drygt 11 km njutning. Nu känner jag mig människovärdig igen. Att få springa måste vara den finaste förmån en människa kan få. Jag tänkte ta det lugnt, bara för känna mig för lite. Men det gick bara inte. Förvisso gick jag ut i ett behagligt tempo något och höll mig hyfsat enkelt under 6 min tempo. Efter 5 km hade jag tänkt att lugna ner mig lite, men jag valde att försöka hålla tempot. 10 km passerades på 58:40. Helt OK efter en dryg veckas löpuppehåll. Det känns så gott att vara på banan igen. Jag är supernöjd.

Av Stefan Manning - 30 april 2010 12:12

Sitter här och jobbar på med lite go musik i hörlurarna. Nu känns det bra. vetskapen att det snart är helg gör ju inte saken sämre. Jobbar lite med mina nya uppgifter. Nu är det roligt att jobba. Länge sedan jag hade denna feeling.

Av Stefan Manning - 30 april 2010 05:55

Som vanligt upp i svinottan, men skillnaden idag är att det är fredag och då blir det sova av imorgon i alla fall. Det känns fortfarande bra efter gårdagens träning och om allt verkar som det skall kansken man kan få avsluta månaden med ett litet löppass ikväll.

Det skall bli dagens stora mål.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards