Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Stefan Manning - 11 maj 2010 22:05

Jag har planerat att springa dag tre av marathon 5 dagar i Skövde på fredag. Men nu säger väderprognosen att det skall bli regn den dagen. Det vete fan om jag har lust att åka sådan lång väg för att kuta i regn. Däremot pekar det mot uppehåll på söndag och då slår jag till. Vi får helt enkelt avvakta och se hur det bli. Jag är grymt sugen på en mara.

Av Stefan Manning - 11 maj 2010 21:07

Så fick jag cyklat hem från jobbet också. Jäklars vad hurtig man kan vara. Men vill man ner i vikt och vara fin, så får man slåss för det också. Det kommer inte av sig självt. Cykelturen hem gick verkligen undan. Jag snittade drygt 25 knyck på en gammal mountainbike genom Göteborgstrafiken. Det måste man verkligen vara nöjd med.

Imorgon åker jag bil till kneget och vilar lite. Det skall man ju också göra säger dom...

Av Stefan Manning - 11 maj 2010 13:29

det plingade till i in mobiltelefon. Jag hade fått ett SMS. När jag öppnade och tittade hickade jag till. Det var från Polisen, men jag blev genast lugn när jag läste vidare. Det var bara mitt nya pass som var klart för avhämtning. Varför skall man alltid tro det värsta?

Av Stefan Manning - 11 maj 2010 07:22

Idag blev det en cykeltur till jobbet. Jag höll förvisso tempo, men det var inte på något sätt ett maxtempo. Vädret var jättefint. Det var 3 plusgrader när jag startade och på slutet hade jag en svag motvid. Inte mycket att tala om. Hela resan på 23,2 km tog 62 minuter. En snitthastighet på 22,2 km/h. Ganska hyfsad fart, men som sagt inte racerfart. men det är inte det som är avsikten heller. Nu gäller det bara att hålla igång maskineriet.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards