Alla inlägg den 12 maj 2010

Av Stefan Manning - 12 maj 2010 19:46

Nu ikväll har jag och Carina varit nere och röjt i källarskrubben. Vi har burit upp en massa till lägenheten som vi skall gå igenom. Vi har även ställt iordning för att flytta ut en del prylar till vårt lilla minilager.

Det var ett jäkla bärande och konkande. Nu sitter vi i soffan och pustar ut och betraktar det berg av lådor och kassar som tonar upp sig i vardagsrummet.

Av Stefan Manning - 12 maj 2010 14:29

Snart är det onsdagsmyyys. Min arbetsvecka är över och jag skall nagga min rejält tilltagna komptidsbank i kante lite genom att vara ledig på fredag. En tredagars arbetsvecka är ganska lagom. Det kommer att bli en helg i både strapatsernas och vilans tecken. Tvära kast med andra ord.

Av Stefan Manning - 12 maj 2010 09:46

Fan vilken kamp jag genomgår nu. Nu sätter mitt sötsug in och jag kämpar med näbbar och klor för att INTE gå ner till kiosken och köpa något. Just nu lider jag alla helvetes kval för att inte gå ner och köpa något. Att det skall vara så djävla märkvärdigt....

Av Stefan Manning - 12 maj 2010 08:05

Nu ser väderprognosen mycket bättre ut för fredagen. Kanske kan åka till Skövde och springa mara ändå. Jag håller tummarna för att detta håller i sig. Då behöver jag inte ändra planeringen inför helgen.

Av Stefan Manning - 12 maj 2010 05:53

Veckans sista arbetsdag och inte ett dugg ledsen för det är jag. helgen skall ägnas åt att få ordning hemma och eventuellt få springa ett litet marathon i Skövde. Jag skall också ägna helgen åt lite planering och återhämtning.

Med andra ord lite av varje. De senaste dagarnas träning känns i kroppen eftersom jag går på minuskalorier. Det är jobbigare än vad man kan tro. men om jag håller viktminskningstakten, borde jag vara i mål om ca 8 veckor. Det är bara att hänga i.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards