Alla inlägg den 17 maj 2010

Av Stefan Manning - 17 maj 2010 17:57

Har man cyklat till jobbet så finns det två alternativ. Antingen cyklar man hem igen eller också parkerar man cykel och åker kolletivt hem. Jag valde det förstnämnda. Hemfärden tyckte jag gick lite trögare. Det var bland annat ett stopp vid en järnvägsövergång. Ett oändligt långt godståg passerade. Sedan var det rusningstrafik och rödlju. Trots det gick det på lite drygt 55 min och en snitthastighet på lite drugt 25 knyck. Då skall man inte vara missnöjd. Jag försöker tänka väldigt mycket på detta med rundtramp. Tanken är att träna in detta så att det sitter i märgen. Utan att vara död nådde jag hemmet och kände mig väldigt fräsch.

Av Stefan Manning - 17 maj 2010 07:21

Vi startar upp veckan med lite träning. Denna morgon blev det en god cykeltur till jobbet. 23 ganska enkla kilometrar. Bra väder och i princip vindstilla gjorde det till en enkel resa. Totalt övade jag på rundtrampet i 55 minuter.

Marathonloppet i fredags kändes inte alls. Det känns himla piggt och trevligt idag. Får se hur länge det håller i sig.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards