Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Stefan Manning - 31 maj 2010 22:09

Idag kom en delleverans av mina beställda löparskor. ASICS Nimbus 11. Efter en snabb första provning kunde jag konstatera att de pssade som handsken. Dessa kommer att invigas imorgon. Det som återstår av den första beställningen är min och CArinas trailskor - ASICS Trail Attack WR5. men de borde vara på ingång. Mina Nimbus kostade mig 755 spänn. Här i Sverigen kostar dessa dojor 1900 spänn. Det är en viss skillnad, må jag säga.

I en andra beställning skall de dimpa ner tre par skor. Ett par MBT till mig, samt ett par MBT och ett par ASICS till Mikael, min son. De borde inte heller vara långt borta.

Av Stefan Manning - 31 maj 2010 21:49

Dagens cykling från jobbet, blev en lite halvseg historia. Det blåste en irriterande motvind på hemvägen, som tyvärr sänkte farten märkbart. Å andra sidan gjorde det inte så mycket. Det var ganska tät trafik på cykelbanan hem idag och jag lyckades ta rygg på en snubbe. Men nu är det fixat.

Sedan vart det intensiv städning när vi kom hem. Nu känner jag mig lite seg. Förbereder för morgondagens cykling.

Av Stefan Manning - 31 maj 2010 09:50

Igår kväll så anmälde jag mig till Nationaldagsloppet på cykel. Start och mål på Kviberg. Jag lyckades lura med mig min vän Eva också. Banan är ganska krävande med 1000 höjdmetrar och mäter 10 mil. Vad gör man för att inte bli trött? En bra morot är att man får öl efter målgång och vad gör man inte för en öl?

Av Stefan Manning - 31 maj 2010 07:10

Jag öppnade veckan med en cykeltur till jobbet. Vädret var fantastiskt och som gjort för både cykling och löpning. Jag hatar att kliva upp på morgonen, men sådant här väder gör att man kommer på andra tankar. Cyklingen gick rekordsnabbt in idag. 23,05 km avverkades på 51 minuter och 14 sekunder. Ett snitt på hela 27 km/h. med tanke på att jag cyklar på en gammal mountainbike 8visserligen med släta däcka) och går på minuskalorier, så är jag djävligt nöjd med.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards