Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Stefan Manning - 1 juni 2010 22:54

Ikväll var jag ute med LEK på dagens tredje träningspass. Jodå, det stämmer. Nu kör vi hårt. Jag passade även på att pröva mina nya ASICS Nimbus 11 jag fick hem från England igår. Dom var perfekta och kändes riktigt bra. Löpningen var mer intervallformad, så att jag och Eva sprang fram och tillbaka där vårt övriga sällskap tog sig fram. Det riktiga eldprovet blir i övermorgon, då jag skall springa från jobbet och till Itrim. Då skall vi se vad skorna går för.

Nu skall jag skyndsamt till sängen för nattvila. Imorgon blir det åter cykel fram och tillbaka till jobbet, samt lite löpning i Skatås. Då skall mitt andra par skor invigas.

Av Stefan Manning - 1 juni 2010 18:11

Idag kom resten av min första beställning från Startfitness. Ett par ASICS Trail Attack till mig och ett sådant par till Carina. Dom sitter som en smäck. Mycket nöjd. Nu är det bara MBT dojjorna kvar. Strax skall jag ut och inviga mina nya ASICS Nimbus 11 som kom igår. Jag beställde i torsdags och fick ena paret igår och det andra idag. Det tycker jag är helt godkänt.

Av Stefan Manning - 1 juni 2010 12:44

Tog en rejäl promenad utmed vattenbrynet på lunche idag. Satt sedan vid en liten fyr och tittade ut över Rivöfjorden. Jäklar vad skönt det var...

Av Stefan Manning - 1 juni 2010 09:21

När en utfart till en annan väg korsar en cykelbana. Så skall bilar åka fram, ställa sig över cykelbanan. Men av vilken anledning vägrar bilförarna att titta åt höger? Kan någon förklara detta för mig? Under alla dessa gånger jag har cyklat, är det EN(!) som lyckats med denna bedrift. I min värld är det ganska självklart och har varit sedan jag har fått körkort.

Av Stefan Manning - 1 juni 2010 06:55

Cyklade till jobbet även denna morgon. En mycket fin sådan. Det fina med denna morgontur är att man kan verkligen tryka på lite grann eftersom det är i princip ingen trafik, vare sig på vägar eller cykelbanor. Att det är mer eller mindre vindstilla gör ju inte saken sämre.

Nu skall jag ta mig an dagens uppgifter å jobbet.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards