Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Stefan Manning - 19 juni 2010 18:39

Så där ja! Då har man kollat in bröllopet. Det är ganska intressant hur många som innan bröllopet har suckat åt detta och att man har lessnat. Även jag var lite trött på allt "inför"-snack. Men när det kom till kritan, tror jag att många kikade lik förbannat. Det var ju inte så överraskande att det var en halv miljon människor ute på Stockholms gator. Jag tror att detta även återspeglas i tittarsiffrorna.

Men jag ångrar inte att jag har följt detta. Det har varit mer intressant än vad jag kunde tro och lärorikt också. Men nu får det bli lite annat att syssla med. Nu skall jag ta tag i planering för träningen. Jag är så djävla sugen på att komma igång.

Av Stefan Manning - 19 juni 2010 16:30

Jag sitter och tittar på bröloppet. Först skulle jag bara titta till det lite. Men jag har blivit sittandes och kollat hela baletten. Säga vad man vill. Men det är ett fantastiskt skådespel som man får bevittna. Det är inte varje dag man får se sådant här. Normalt sett är jag inte så imponerad av kungligheter och sådant. Men det är som jag tidigare har skrivit, svensk historia jag bevittnar. Jag är faktiskt väldigt glad att jag satte mig ner och tittade.

Och vilken klassresa Daniel gör. Går in i Storkyrkan som en grabb från ockelbo, fd gymägare och går ut som prins och riddare. Dé Ni!

Av Stefan Manning - 19 juni 2010 12:48

Det blir lugnt idag. Jag skall vara disciplinerad och vila. Ingen träning alltså. Men faaaan vad det kliar i löparbenen.

Jag gick däremot ner till Willys och handlade en kartong jordgubbar. Det var en promenad så att jag åtminstone får lite frisk luft. sedan parkerar jag mig framför TV:n och har datorn med mig. Jag har lite projekt att göra på datorn och så skall jag följa lite av varje på TV:n. Mest brölloppet. Ja, ja! Jag vet, det är to much av detta nu. Men icke förty, så är det faktiskt ett stycke svensk historia som skrivs idag. Detta får man inte glömma. dessutom är jag sedan barnsben barnsligt förtjust i ämnet historia. Ur denna synvinkel så passar det bra att att kombinera vila med lite TV-slappande.

Men tänk om man ändå fick komma ut och träna.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards