Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Stefan Manning - 1 juli 2010 22:59

Hlgen den 9 - 10 oktober kommer årets upplaga av 24 timmars spinningen till förmån för Rosa Bandet att köras. Det blir ett galet roligt dygn med massa aktiviteter. Alla pengar som kommer in denna dag går oavbrutet till Rosa Bandets insamling för stöd till bröstcancerfonden. Så även om detta är ett ruggit kul evenemang så går pemgarna till en väldigt seriös sak. Detta får vi inte glömma.

Denna spinning går för fjärde gången och för fjärden gången hade jag tänkt att sitta på cykeln och köra alla 24 timmarna. Vi Ni se mig slita och slippa göra detta själv? Då gör jag jobbet åt Er. Sponsra min lagavgift - helt eller delvis. En hundralapp eller mer, ja det bestämmer Ni själva. Är Ni intresserade? Kontakta mig så sätter jag upp Er på en lista och sedan när anmälan till spinningen öppnar återkommer jag med instruktioner till hur Ni betalar in Ert bidrag. Tack på förhand.

Länken till 24 timmars spinningens hemsida: http://www.rosabandet24timmar.se/

Här ligger för närvarande uteslutande material från förra årets spinning. Men Ni kan se på inlägg, event och bilder att vi hade ett grymt roligt dygn. Förra året samlade vi in 122000 kr!! Och var Sveriges största privata insamling?

Av Stefan Manning - 1 juli 2010 22:43

Idag är det officiellt. Det kommer att köras en 24 timmars spinning för Rosa Bandet. Denna gång blir det inga 25 timmar utan 24 timmar. Hela eventet äger rum helgen den 9 - 10 oktober.

Jag misstänker starkt att detta event inte på något sätt kommer att bli sämre än föregående år.

Det jag hoppas på är att det är någon mer än jag som kör alla 24 timmarna i år. Det har varit soloåkare med förut, men ingen har suttit med mig hela vägen. Och jag vill ha sällskap.

Av Stefan Manning - 1 juli 2010 22:40

Nu har jag packat ihop mina grejor för att åka till Båstad och springa marathon. Det skall bli varmt som fan på lördag. Men det skall väl gå. Det är inte första gången jag springer en värmemara.

Jag har druckit vatten och ätit salttabletter. Dessutom har jag hinkat Vitargo Carboloader. Det räcker ju i alla fall en bit på resan. Fötterna är fortfarande svullna, så jag tar med mina löparskor - ett nummer större.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards