Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Stefan Manning - 6 juli 2010 15:53

Läste på Aftonbladet om Gudrun Schyman som stod och eldade upp 100000 spänn. Jag blir så djävla förbannad. Hur fan kan man bli så dum? Tänker hon inte på de som har det djävligt ställt och hur det måste sticka i ögonen på dom. Man kan visa lite mer respekt för pengar om man nu skall företräda vanliga människor. Hon kunde väl åtminstone tagit kopior på sedlarna och bränt upp dom. Intellegensbefrielsen har fått ett ansikte. Tyvärr är det inte olagligt att bränna sedlar längre, annars hade jag fanimej anmält henne så det bara stänker om det.

Av Stefan Manning - 6 juli 2010 14:41

Idag var det korv Stroganoff i matsalen och till råga på allt var det självservering. Jag fattade snabbt ett beslut att skita i viktminskning idag. Så jag lassade upp och byggde så gott jag kunde på den där tallriken. Jag älskar korv Stroganoff. Djävlar vad gott det är och vad mätt jag blev. Syndigt, ja. Men det var ett medvetet val.

Av Stefan Manning - 6 juli 2010 05:48

Det gick förvånansvärt bra att simma igår. När man väl lärt sig crawla, så sitter det i ryggmärgen. Sedan att tekniken inte är bra, det är en annan pilsner. Den kan man fila på. Men jag har så dåligt tålamod med simträning och lägger inte lika mycket energi på detta, som mina gamla klubbkamrater i Triathlon Väst. Dom är föredömliga vad det gäller simträning.

För mig handlar det bara messt om att ta sig igenom det första delmomentet på en triathlon - simningen


Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards