Alla inlägg den 7 juli 2010

Av Stefan Manning - 7 juli 2010 12:12

Det gäller att vara ute i tid. Nu har jag bokat rum uppe i tromsö i juni nästa år, då vi skall springa Midnight Sun marathon. Arrangörerna sa att de är svårt att få tag i rum om man väntar för länge. Och med den vetskapen fanns det ju ingen anledning i attt vänta för länge. Så nu är det viktigaste fixat.

Av Stefan Manning - 7 juli 2010 06:37

Nu har allt ultra- och marathondamm lagt sig. Nu börjar det bli dags att greppa vardagen igen utan att förringa träningen. Det som kommer att stå först i prioritetslistan är nu simning. Ja, jag vet. Jag har sagt det förut. Men Kalmar närmar sig med stormsteg och den deadlinen går inte att flytta på.

En annan uppgift är att göra det sista med lägenheten. Vi har bott där i ett år lite drygt, men fortfarande är inte allt på plats. Det är inte OK.

Jag vet inte vad som händer, men jag har så mycket grejer i pipeline, så jag vet inte riktigt åt vilket håll jag skall vända mig. Det är så mycket som pockar på uppmärksamhet. Det jag inte fattar är vart all tid tar vägen.

Av Stefan Manning - 7 juli 2010 05:53

Gårdagens långa arbetsdag är tillända. skönt är det. Men även denna dag kommer att bli lång, eftersom LEK sammanträder ikväll. Fast det blir mycket roligare och det är inte jobbrelaterat.

Gårdagen var inte en dag i I-trims anda. Snarare tvärtom. Man skall ju ha en undantagsdag. den fick jag nog ta igår. idag kommer det att bli sådär. Men skam den som ger sig.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards