Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Stefan Manning - 8 juli 2010 22:38

Nu har jag installerat Office 2010. Ungefär samma gränssnitt, men funktionerna är mer genomtänkta vilket gör det hela mer lättarbetat. Inga problem att uppgradera. Det enda var att jag var tvungen att slänga ut hela Office 2007 (32 bitars version) för att kunna trycka ner den nya 64 bitars versionen. Den är klart snabbare än föregångaren.

Dessutom håller jag på att rodda i Garmins TCX för att få ner den i ett textformat. Det är ju egentligen en vanlig XML-fil har jag upptäckt. På något sätt borde den jäkeln gå att importera direkt in i Access.

Av Stefan Manning - 8 juli 2010 17:23

Idag har jag gjort något jag inte gjort på bra mycket länge. Jag sket i att träna. Jag kände helt enkelt inte för det. Förvisso regnar det lite lätt ute, men det har inte hindrat mig förut. Men idag skiter jag i det. Känns ganska OK att kunna bejaka sina känslor lite och inte vara slav under tvånget.

Av Stefan Manning - 8 juli 2010 14:07

Nu börjar jag längta efter semestern på riktigt allvar. Sådant strul och vel det är på jobbet nu önskar jag ingen. När, jag vill komma ut i friheten iförd mina löpardojor och bara få springa. Woooow....

Av Stefan Manning - 8 juli 2010 05:45

Igår kväll var det träning med LEK-gänget. Vi var denna gång i Hjällbo och härjade. Det blev en runda med lite gång och mest löpning. Löpningen gick bra så här första gången efter Båstads marathon. Det kändes ganska piggt i kroppen och det var inga större problem att springa med fart. Fortfarande använde jag dock mina större skor eftersom svullnaden i fötterna inte hade gått ner ännu.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards