Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Stefan Manning - 12 juli 2010 22:25

Blixtar och dunder, magiska under. Nu verkar ett rejält regnväder vara på väg in över oss. Jag och Carina kan beskåda dess frammarsch. Åska skall det tydligen också. Minsann...  nu är det sommar....

Av Stefan Manning - 12 juli 2010 19:32

När jag kom hem från jobbet så tog jag fram cykel och packade simprylar. Därefter cyklade jag upp till Humlebadet och sjön Aspen för ett simpass. Denna gång hade jag med mig en vattentät MP3 jag ville testa. Det var så där. Men simningen gick bra och som vanligt inte fort. Under det 44 minuter långa passet kunde jag veva ihop 1,6 km. Garminen får alltid fnatt och visar nästan dubbla distansen. Denna gång 3,59 km. Men när jag kommer hem kör jag ner passet i Sporttracks och kan plotta banan i programmet. Sedan kan jag gör en mätning i Eniro eller liknande och få en mer sanningsenlig distans.

När jag kom hem sa Carina att jag precis hade missat Kari Martens som ringde och undrade om jag skulle med på simpass. Så kan det gå. Vi skall försöka hitta något nästa vecka.

Av Stefan Manning - 12 juli 2010 05:57

Sitter nu och funderar på om jag skall träna eller inte träna ikväll. Jag har lite svårt att bestämma mig. Jag kanske borde ta en vilodag. Usch vad veligt allt blev helt plötsligt. Fast simma borde jag ju göra. Hmmm....  detta är baksidan av att träna ad-hoc.

Av Stefan Manning - 12 juli 2010 05:52

Efter en jäkligt svettig natt, som var tropisk är jag nu på plats i det hamsterhjul som generrar pengar för mig - jobbet. Nu startar jag upp den näst sista veckan innan min semster, som garanterat kommer att vara befriat från allt vad arbete heter.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards