Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Stefan Manning - 16 augusti 2010 08:54

Idag börjar Carina att jobba, stackars sate! Jag är inte ett djävla dugg avundsjuk på Henne. Men jag har två veckor till. Dessa veckor kommer att fokuseras på laddning inför de avslutande semesterloppen. Dessutom skall jag komma igång med studierna, jag vill inte komma på efterhand en gång till. Så tillsammans med träning och andra aktiviteter, så kommer detta att bli två ganska hetiska veckor för min del, trots semester.

Av Stefan Manning - 16 augusti 2010 07:33

Min vän och coach Kari Martens crashade igår mot en bil, på Lexbyvägen nästan i höjd där vi bor. Gjorde två volter i luften och landade på pannan enligt egen utsago. Nu ligger han på Sahlgrenska med en lindrig faktur på halskotan - C6 och högernäven i gips. Detta beroende på en bil framför som gjorde en vänstersväng utan att blinka.

Hur det går nu med hans satsning på en 20-dubbel ironman går inte att sia om, men Kari är en person som bara ser möjligheter och på den punkten har han inte kastat in handduken.

När det gäller positivt tänka och pannben så lirar denna kille i en helt egen division. Se till och kom på benen snart Kari!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards