Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Stefan Manning - 18 augusti 2010 22:41

Nu har jag gjort en omgång energipannkakor som skall inmundigas under helgens tävlingar - Prinsens minne och Midnattsloppet. Jag måste se till att få energi i kroppen under den dagen. Egentligen oroar jag mig inte så mycket för det, jag är mer orolig för att stelna till.

Under lördagen kommer jag även att få en liten hint om hur det kommer att vara under ultraintervallerna som skall köras i november.

Av Stefan Manning - 18 augusti 2010 12:36

Nu har jag lämnat in bilen på lackkonservering och glastecbehandling av vindrutan. Jag tycker att det är en bra investering, nu när man köpt sig en ny bil. Då skall jag försöka hålla uppe kvalitén lite. Det var som när jag rostskyddsbehandlade min gamla bil 2006, väl använda pengar. Den bilen är 10 år gammal och fortfarande är det ingen rost på den (Opel Astra). Så dom pengarna har jag fått igen.

Imorgon skall jag hämta ut caretan och så skall den hålla sig ett tag. Tanken är att ha denna bil fram till eller något år före pension och sedan köpa en ny som jag sedan skall ha länge. När dagen kommer för ett byte så vill jag ha den i gott skick.

Av Stefan Manning - 18 augusti 2010 07:45

Idag skall det nog bli en vilodag. Jag har kört på ganska hårt ett tag nu och med minuskalorier. Jagkände detta tydligt igår kväll vid LEK-träningen. Det kändes som om jag var helt tom på energi.

Så ingen löpning eller cykling idag. Det får bli vila.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards