Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Stefan Manning - 20 augusti 2010 18:58

Nu är jag sanslöst taggad till att få springa imorgon. Det var ju så himla länge sedan. Tisdags om jag inte minns fel. Abstinensen slår till med full kraft nu.

Håller på att plocka ihop grejerna till Halmstadsturen.

Väderprognosen ser ju inte för upplyftande ut där nere. Regn och 8-9 m/s i vind på en vindkänslig bana. Men det skiter jag fullständigt i. Jag vill springa.

Av Stefan Manning - 20 augusti 2010 16:17

Så där ja. Då var det klart. Intervjun alltså. Ni som känner mig vet att jag balbblar på när det gäller löpning. Jag misstänker att det inte var något undantag här. Men vi satt och pratade i nästan två timmar.

Vi får väl se vad resultatet blir. Hon skulle i alla fall sända mig reportaget för granskning innan. Det skall bli intressant. Denvärsta biten var när hon ville ta en bild. Jag är ju ingen top model precis och att posera framför kamera är inte min starka sida.

Av Stefan Manning - 20 augusti 2010 11:38

Imorgon gäller det. Jag har börjat uppladdningen av energi i kroppen och det är mycket som skall tankas in. Nu åker både Vitargo Carboloader och energipannkakor ner i magen.

Jag måste även planera för återhämtning efter Prinsens minne och uppladdning inför Midnattsloppet. Det borde inte ställa till problem, men man kan ju aldrig veta.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards