Alla inlägg den 26 augusti 2010

Av Stefan Manning - 26 augusti 2010 20:05

Nu har jag fått ihop det jag skall ha med mig. Visserligen skall jag hålla på i 48 timmar och vädret är riktigt oförutsägbart, så jag har tagit höjd för detta. Men varför blir det alltid ett mindre flyttlass, när man skall iväg? Jag har ju med mig mer grejer än vad jag hade till ironman i Kalmar.

Av Stefan Manning - 26 augusti 2010 16:49

Nu har jag gjort energipannkakor och trolldryck inför morgonens tävling. jag skall bara plocka ihop lite kläder. Eftersom väderprognosen prediktar en massa regn, kommer jag att bli nögdad att ta med mig mer ombyten än vad jag normalt skulle ha med mig. Sådana här lägen är lite jobbiga när man tvingas att ta med sig lite extra, just in case.

Av Stefan Manning - 26 augusti 2010 09:27

Idag är jag med i Partille tidning. Intervjun som gjordes förra veckan har nu kommit i tryck. Den blev ganska bra faktiskt, men samtidigt är jag väl lite sådan att jag aldrig blir nöjd i sådana här sammanhang hur bra det än blir.

Ni vet. I stil med: Ähh. Jag skulle sagt så och inte så..

Men nu sitter den där.

Här kommer en länk till artikeln - blädrra till sidan 20.

http://pdfire.partilletidning.se/pdfx/

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards