Alla inlägg den 15 september 2010

Av Stefan Manning - 15 september 2010 23:10

Ikväll satte jag mitt årsmål på 1572 löpkilometrar under året. Vi var hemma hos Eva och Nisse och sprang. Det var ju inga ideala förhållanden. Regnet vräkte ner och det blåste dessutom.

Förutsttäningarna var att göra minst 5,48 km. Men jag pinnade på med gott humör. När passet var över hade jag sprungit 5,67 km. Därmed var årsmålet bärgat. Enligt en gammal tråd p Jogg så sades det där att Sverige var 1572 km långt. Därav den udda siffran. Nu har jag alltså sprungit genom hela landet. Dags att vända hemåt.

Nu känns det riktigt bra.

Av Stefan Manning - 15 september 2010 10:22

Till Rosa Dygnet. Då skall man äntligen få bli trött på allvar. Men jag måste få tummen ur att gå på lite spinningpass. Kan ju vara lämpligt om man skall slita röv i 24 timmar...

Av Stefan Manning - 15 september 2010 05:56

Jag väntar på att Rosa Bandet skall öppna sin insamling. Nu har jag två personer som vill sponsra mig och de undrar hur de skall göra. det kan väl inte vara så svårt att sparka igång detta. Förstår inte Rosa bandet att vi är ett gäng galna spinnare som inte vill hellre, än att få sätta igång med insamling till bröstcancerfonden.

Av Stefan Manning - 15 september 2010 05:52

Idag är det tänkta att ske. Idag skall jag passera mitt årsmål på 1572 löpkilometrar. Det enda jag skall göra idag är att värpa fram 5,48 km, så är saken klar. Och det borde ju inte vara så svårt. Jag skall dock ta det lite lugnt så jag inte kör sönder knäet eftersom det ömmar lite i det vänstra.

Jag satt också och räknade igenom hur mycket jag hade sprungit på tävling. Den sammanställningen gav 645 km. Helt OK tycker jag.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards