Alla inlägg den 17 september 2010

Av Stefan Manning - 17 september 2010 21:20

Äntligen fredag. Imorgon skall jag sova och det ordentligt. Det blir min enda lediga dag imorgon. På söndag skall det jobbas. OK. En liten snabb grej på lördag kväll.

Annars hade jag tänkt att springa imorgon. Om knäna tillåter, så blir det en lite längre runda än totalt.

Av Stefan Manning - 17 september 2010 05:44

Tyvärr blev det inte så mycket RosaDygn feeling denna dag. Stressen har tagit ett hårt grepp om mig. Efter jobbet åkte jag till Itrim och tränade hårt. Jag behövde den avvrivningen och att få avreagera mig.

Tyvärr blev det som jag misstänkte. Jag hade ökat 0,7 kg, förvisso mindre än vad jag hade räknat med. Efteråt fick jag dock en fin stund för mig själv. Jag väntade in att Carina skulle sluta och satte mig i Nordstan och läste i en bok lite.

Vid hemkomsten var jag så tom och urblåst att jag överhuvudtaget inte fattade vad jag gjorde och jag minns inte ens vad jag gjorde igår kväll. Det är inte OK att må så här pissigt. Allt detta bara för att man är totalt inokmpetent att planera, fatta beslut och visa hänsyn på jobbet. Vad är det med människor egentligen.

Fast detta kommer ju att gå över det också. Det som håller mig uppe är andningshålet den 2-3 oktober: Rosa Dygnet.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards