Alla inlägg den 19 september 2010

Av Stefan Manning - 19 september 2010 19:48

Nu har vi varit och gjort vår medborgliga plikt. efter röstningen satte vi oss ner i Partilles kulturrum och tog en avkopplande fika i väntan på att störtregnet skulle gå över.

Innan dess var jag i Allum och skaffade mobilt bredband - kontantsurf. Jag skall säga upp det abonnemang jag har hos Tre.

Av Stefan Manning - 19 september 2010 19:43

Jag trodde inte jag skulle hinna idag. Men tusan om jag inte fick till eyy löppass ändå. Jag hängde med Carina på Hennes pass. Det blev först bakåtintervaller. Sean vek jag av vid Kåhög och drog vidare upp till Jonsered, medan Carina fortsatte på den inslagna vägen. Det kändes bra idag, men jag fick tillbaka smärtan i vänster knä och tog det lite försiktrigare.

När passet var slut visade det sig att jag sprungit i 70 minuter, precis som igår. Distansen blev blygsammmare idag. 10,66 km. Jag var jättenöjd som fick till ett pass i alla fall.

Av Stefan Manning - 19 september 2010 14:45

Idag har jag jobbat. Lite till och från, men det var mest på förmiddagen. Plikten framför allt? Tja, jag vet inte. Men ibland får man helt enkelt ställa upp vare sig man vill eller inte.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards