Alla inlägg den 22 september 2010

Av Stefan Manning - 22 september 2010 17:26

När jag satte mig ner för att regga in dagens träning i min eminenta träningsdagbok, så lade jag märke till att min årstotal är 1609,31 km. Jag har med andra ord sprungit ganska exakt 1000 miles i år. Inte illa och mer skall det förhoppningsvis bli.

Av Stefan Manning - 22 september 2010 12:36

Ett riktigt kanonpass! Så snabbt har jag inte sprungit sedan jag kom ner i vikt. För första gången drog jag 5K under 26 min (25:39). Jag sprang samma runda som igår och det var ett perfekt löparväder ute. Halvklart och en måttlig vind som inte störde, riktigt behagligt med anra ord. I och för sig så tryckte jag på mer än i går, men att det skulle gå så fort kunde jag inte ana. Synd att man bara hade en lunchrast på sig, jag hade gärna fortsat upp till milen.

Jag tänkte och drömde lite om Spartathlon när jag sprang, kan det ha hjälpt, månne?

Av Stefan Manning - 22 september 2010 06:26

Jag har fyra vinterdäck från min gamla Opel Astra till salu. Det är dubbade vintedäck på fälg. Dimensionen är 195/65R15 - fyra bulthål. Behöver Ni en uppsättning till vintern utan att det kostar skjortan, så köp min. 1200 spänn och dom är Dina.

Kontakta mig genom att kommentera och lämna Ert telefonnummer. Jag publicerar inte kommentaren (naturligtvis).

Av Stefan Manning - 22 september 2010 06:03

Det var ju på tiden! Efter mycket om och men har jag fått tummen ur att boka ett spinningpass. det kan ju vara lämpligt att köra något pass inför 24 timmars spinningen. Löpningen har tagit mycket överhand. * ler *

Om jag hinner har jag räknat ut att jag kan springa till spinningpasset, köra passet och sedan springa hem. då får jag ju i mig både spining och löpning. Kan ju inte bli bättre.

Så imorgon på Sportlife Partille, kl 18.30 så kör jag. Yess!

Av Stefan Manning - 22 september 2010 05:54

Jag funderar en hel del på vad jag skall göra och hur jag skall göra det och jag inser att jag har kommit till ett vägskäl. Nu är det dags att på allvar välja riktning, men jag tänker inte stressa fram ett beslut.

Under tiden så tänker jag träna. En aktivitet som är som en medicin. Dessutom är det ju så himla roligt. Även dagens lunch tänker jag ge mig ut och knarka lite löpning. Gårdagens pass var en höjdare och jag passerade dessutom 1600 km i årstotal. Jag får se om det bllir samma bana idag.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards