Alla inlägg den 29 september 2010

Av Stefan Manning - 29 september 2010 23:17

Ikväll så var jag med LEK-gänget på den sedvanliga onsdagsträningen. Gud i London, vilken avkoppling att kunna få springa lätt och avslappnat och fly från vardagen. Det finns inget som är så skönt som en löptur. Jag känner mig som en ny människa igen. Tack för det....

Av Stefan Manning - 29 september 2010 17:53

Då skall jag drömma mig bort till mina underbara utmaningar som jag skulle kunna ge min högra hand att få göra. Målet är att klippa dessa race senast när jag fyll 60, dvs 2016.

http://www.badwater.com

och

http://www.gucr.co.uk/

Tänk Er själva. Vilken upplevelse! Detta är i min värld det finaste man kan göra. Långt? Ja, ja... Skit i det! Det är upplevelsen och löpningen som räknas. Då får man ta lite utmattning.

Känner att jag börjar piggna till lite....  :-)

Av Stefan Manning - 29 september 2010 16:52

Var fan tar tiden vägen? Jag har varit lite under isen de senaste dagarna. Problem med försäkringsbolag, byte av lås plus en jättetavla som jag gjorde på jobbet har gjort att jag knappt haft tid för något annat än att överleva. Aldrig har jag varit i ett sådant risigt skick inför en 24 timmars som jag är nu. Jobbet har nästan knäckt mig, viktminskningen har gått åt helvete. Jag har haft huvudvärk, ont i magen etc. Men det är ju bara på det igen....

Nu skall det värsta vara över och jag kan hoppas på att fokusera på Rosa dygnet. Mycekt skall göras. Grejor skall packas. Jag skall baka Runekakor och göra trolldryck och få lite ordning på livet i allmänhet. Jag måste själv erkänna att jag tagit mycket stryk den senaste veckan.

Nu kan det ju inte bli mer fel. Det är omöjligt, helt enkelt. Det enda jag vill nu är en nice, fin och avkopplande 24 timmars spinning. Inga bekymmer, inget jobb, bara en härlig upplevelse tillsammans med vänner och bekanta.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards