Alla inlägg den 4 januari 2011

Av Stefan Manning - 4 januari 2011 18:51

Idag vann pryltoken i mig. Jag hade beställt en ny pannlampa - Led Lenser H7 - som jag i första hand skall använda till TEC100 tävlingen. Efter att ha tillbringat ett antal kvällar med att leta fakta på nätet, läsa tester och tittat på youtube-klipp, bestämde jag mig för Led Lenser.

Det var så många som var så supernöjda med Led Lenser H7 och dessutom övertygade youtube-klippen. En stor och bidragande faktor var också priset - 625 spänn på outnet.se.

En snabbtest efter jag packat upp den visar att den kommer gott och väl motsvara mina förvätningar och för att inte prata om hur lätt den är.

Nu återstår en spänande väntan till imorgon kväll då den skall testas under ett riktigt löppass. Jiiippiiii.....!

Av Stefan Manning - 4 januari 2011 06:20

Många gånger undrar jag vart detta samhälle är på väg och vad det är som rör sig i skallen på en del människor. Nu när jag läste Aftonbladet kom detta tillbaka. Efter en fotbollsmatch med 12 åringar drabbade ett 30 tal föräldrar samman på läktarna och började slåss.

Om man gör detta inför sina barn hur fan kan man då vara kompetent som förälder? Nytt lågnivåmärke av dagens samhälle.

Av Stefan Manning - 4 januari 2011 06:04

Tisadag och det känns redan som mitt i veckan. Jag var på Itrom igår och kunde konstatera att jag behöver bryta min trend. Stress och jäkt är stora bovar till att jag inte lyckas gå ner i vikt. det positiva är att jag lyckats bibehålla en konstant nivå i lla fall trots stressen, den mer eller mindre lämpliga julmaten och all dessa oregelbundna tider. Jag har kämpat med detta hela hösten. Men nu skall jag och Kari knäcka detta.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards