Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Stefan Manning - 11 januari 2011 22:21

Nu har jag och Carina kopplat av med att kolla på en film och vi skall strax dra oss till kojs. Imorgon vid denna tid så sover vi i en bungalow, 130 m från vattnet vid en härlig sandstrand. Det är knappt så att man kan tro det.

Jag vet inte hur det blir med internetuppkoppling därnere, så det kan dröja innan jag skriver här på bloggen. Jag har i alla fall med mig det trådlösa modemet och skall bara hitta en butik som söljer kontantkort. Då är vi på banan igen.

Av Stefan Manning - 11 januari 2011 18:45

Så där ja! Nu har jag fyllt trunken med kläder och prylar för två veckors vistelse på sydliga breddgrader. Av någon anledning blev träningsutrustning mer prioriterat än vanliga kläder.

Nu är det bara att invänta morgondagen och det stora lyftet mot södern.

Av Stefan Manning - 11 januari 2011 10:32

Likt tomtenissarna på julafton går runt och visslar glatt med flitens lampa som lyser i tomteverkstaden. På samma sätt går jag runt och visslar medan jag packar det jag skall ha med mig till holmarna.

Jag kan ju redan nu säga att trunken domineras av träningskläder, fast där ingår inte icebugs, vintertight, fleecemössa etc....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards