Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Stefan Manning - 13 januari 2011 21:30

Vaknar upp till fågelkvitter. När jag drar ifrån draperiet blir jag bländad av detv starka sollujs som fullkomligt väller in i vår bungalow. Jo det är sant det var sol och värme. Vi har käkat frukost på terrassen och tittat ut över havet.

Idag blev det en lååång långpromenad. Hela dagen var vi ute och gick. Vi skulle till en vodaphone butik i Playa del Ingles, för att få tag i ett kontant mobilsurf. Det var som att leta efter Peppes bodega. När vi väl hittade shopen i ett köpcentrum, så var skiten slut. Så det blev tji internet denna gång.

När vi väl var hemma vid halv femtiden på eftermiddagen, tog vi ett rejält dopp i Atlante. Det var 21 grader i vattnet. Jag simmade en tusing i rejäla vågor. En bra träning. Vi torkade upp i solstolarna hemma vid  bungalowen och begav oss litet senare upp till ett hotell som hade internetkafé där vi sutrfade i en halvtimme.

Kvällen avslutades med att vi lagade mat och åt ute på terrassen i solnedgången.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards