Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Stefan Manning - 15 januari 2011 21:45

Att det skulle vara så djävla svårt att få tag i ett mobilt bredband på Kanarieöarna, det trodde jag inte. Idag skall jag göra ett sista försök. Sedan skiter jag i det.

Som vanligt blev det lite frukost på terrassen. Vi åt ett par smörgåsar drack kaffe och satt bara där och stirrade ut över havet och väntade in dena ena vågen efter den andra och hoppades att få se den största vågen. Ungefär som att sitta och titta på när målarfärgen torkar. Låter skittrist, men tro mig. Det är så himla skönt.

Dagen som kommer skall angripas ad hoc. Vi gick ut på en ny långpromenad och hamnade i en Vodafoneshop, där vi till slut fick tag i det vi sökte.

Med viss möda och besvär fick vi äntligen sparkat igång det hela och här är vi nu. Det har varit en grymt varm dag idag och att bara gå tog mer än vad jag trodde på krafterna.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards