Alla inlägg den 24 januari 2011

Av Stefan Manning - 24 januari 2011 23:10

Jag var inne på ett forum och skrev ett inlägg i en tråd om löpband. Exakt så här skrev jag:

"Om Du kan. Ge Dig av utomhus istället. Det ger så mycket mer. Löpband är bara ett yttersta nödfall... :-)"

Och ta mig fan kom det inte en jantesvensk och påpekade för mig att jag inte skulle skriva neggit om löpband och dessutom gjorde den totalt korkade jämförelsen att man inte kan simma utomhus året runt. En annan tyckte jag dissade löpband.

Men för helvete! Jag har INTE dissat löpband! Jag har inte sagt att man inte skall springa på löpband. Jag har sagt det jag skrev ovan och att det är ett alternativ. Hur i helvete kan man missförstå detta?

Och dom skall inte tro att jag kommer att fortsätta fortsätta det tjafset där som i så fall bara kommer utmynna i ett nytt forummästerskap att få sista ordet till varje pris. Urrrrk! Jag hatar tjafs.

Av Stefan Manning - 24 januari 2011 15:20

Idag har vi verkligen gjort absolut ingenting, vi har inte orkat och vi har inte haft lust. Desstom har vi för ovanlighetens skull haft mulet väder med regn i natt. Ligger och lyssnar mest på min ljudbok. Skönt att få göra sådant också. Nu skall vi väl försöka få ner lite mat också och hoppas att någon form av näring tas upp i våra kroppar.

Av Stefan Manning - 24 januari 2011 12:33

Idag är det inte mycket med oss. Vi är bokstavligt talat ursketna. Det kommer att bli vilotema på de två återstående dagarna här nere. Nu skall vi försöka äta frukost och sedan blir det klassiksa sol och bad.

Av Stefan Manning - 24 januari 2011 12:24

I natt har det varit revolution i magen och kravaller i röven. Vet hur många gånger både jag och Carina har varit uppe. Jag hann inte tillbaka till sängen, förrän det var dags att tåga tillbaka till porslinsfåtöljen.

Så med detta i huvudet skall jag nog vara djävligt glad att jag kunde lalla hela 21,5 km igår. Man får vara tacksam för det lilla...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards