Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Stefan Manning - 30 januari 2011 20:46

Allt klappat och klart inför återkomst till jobbet. Matlåda fixad. Kläder framlagda etc. För min del hade ledigheten kunnat få fortsätta bra mycket länge till.

Men vi får se vad som väntar. Min magkänsla säger att det kommer att bli någon form av överraskning.

Av Stefan Manning - 30 januari 2011 13:12

Idag är det min sista lediga dag. Imorgon skall jag åter in i hamsterhjulet. Jag kan inte säga att jag jublar av glädje. Men jag kan inte heller säga att jag är nöjd med min ledighet. Ja, ja  ledig i tre veckor är bättre än att inte vara ledig.

Men syftet med denna ledighet var mentalt återhämtning och nedvarvning från mitt jobb. Tyvärr blev det inte så, det kom saker ivägen som jag absolut inte hade räknat med och som inte tog bort min stress, snarare tvärtom.

Jag lärde mig en sak denna ledighet: Att INTE ta med mobiltelefonen på resa.

Det som varit bra var att få träna.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards