Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Stefan Manning - 1 februari 2011 21:39

Visst är det märkligt. När man står i kö vid tidningsdisken på Willys, så är det alltid ett pärlband med ufo som skall lämna in sina kuponger på alla möjliga djävla spel. Istället för att gå in på sajten svenskaspel.se och fixa allt där. Då skall man tålmodigt vänta tills man diskuterat igenom alla spelkombinationer och alla små extraspel som skall tas efter hand de poppar upp i skallarna på dom. Bara att se glad ut och vänta.

Nu råkade vi däremot ha ett ärende bestående i att vi skall lämna in ett paket och eftersom dom är nya i den disken på detta så tog det tid. Men nu var det inte tal opm att vänta. Två spelberoende nördar stod där och stampade och var irriterade för att dom inte fick uppehålla kön. Rätt åt dom. Och som sagt, det krävs ju inte mycket kompetens för att fixa detta på nätet. Jag betraktade dessa losers (i dubbel mening) och log inombords. Ha! Där fick ni smaka på er egen medicin!

Att det tog tid för kassörska störde mig inte det minsta. Det var inte mitt problem. Hon får väl kalla på någon kollega då.

Av Stefan Manning - 1 februari 2011 17:45

Sitter här och börjar skissa lite på en ny träningsdagbok. Jag skall till att börja bygga den i Access, sedan skall jag se om jag kan portera den till MySQL och knåda lite logik i PHP.

Jag vill gärna se lite vart det barkar iväg. Årets långbänk är igång.

Av Stefan Manning - 1 februari 2011 12:19

Fullt ös i regnet. Jag körde ett kortpass på 7,15 km på lunchen. Det blev en blöt tillställning. Regnet öste ner och det var såphalt med smältande is. Jag halkade omkull två gånger. Annars gick det bra. Det var inte lika segt idag som i lördags, men det var segt. Jag märker att jag går på minuskalorier. Det är bara att bita ihop.

Av Stefan Manning - 1 februari 2011 06:26

Ny månad idag. Då tänds det där lilla hoppet om att vinter börjar ebba ut. Denna komplett värdelösa årstid vars enda syfte är att ställa till djävelskap. En annan stor fördel med februari är att det är en kort månad.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards