Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Stefan Manning - 11 februari 2011 21:47

Nu är det lite drygt två timmar kvar. Det skall bli grymt kul att få komma igång. jag vet inte hur mycket förra helgen och veckans förkylingar har tagit på mig,men det tänkker jag ta reda på. Jag startar och tar en intervall i taget så får vi se hur långt det bär. Men jag skall fajtas för att ta alla. Jag tänker inte ge mig utan kamp.

Av Stefan Manning - 11 februari 2011 16:10

Hemma! Nu skall jag ta mig en liten tupplur så att jag är hyfsat utvilad till midnatt. Vädret kunde vara bättre. -3 grader och hård vind. Hoppas vinden mojnar.

Av Stefan Manning - 11 februari 2011 09:07

Okej. nu har jag hastigt och lustigt blivit medlem i Partille konstförening. Carina gick med där och löste familjemedlemskap och jag åkte med på ett bananskal. Men hur ställer sig detta till löpning? En del säger ju att springa är en konst, men andra säger att det är ju ingen konst. Lite motsägeslefullt detta.

Av Stefan Manning - 11 februari 2011 08:36

Det var lite halt i morse igen. Nu kommer den nya köldknäppen lagom till ultraintervallerna. Jag tänker åka hem tidigt idag så att jag kan sova ordentligt och vara hyfsat pigg till midnatt.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards