Alla inlägg den 26 februari 2011

Av Stefan Manning - 26 februari 2011 22:27

I eftermiddags var jag ut och flängde på Partilles gång- och cyklebanor med Carina. Jag körde bakåtintervaller. Men nu har vi snart kommit till den punkten, där detta inte börjar bli så tillämpbart. Min sambo blir snabbare. Inte minst märktes detta när Hon nådde en backe. Jag misstänker att en inre röst ropade att det var rea på Lindex. För den djävla fart Hon satte av med, gjorde mina ögon stora som kinderägg och en smäll hördes när hakan ramlade i backen. Det var bara att hänga på. Och jag fick djävlar i min låda ta i för att hålla jämna steg med Henne. Hon kommer att bli riktigt vass, den damen. Huga.

Vädret var perfekt för löpning idag. Mulet, tre plusgrader och nästan vindstilla. Det känns att det börja vända och att våren står bakom kulissen, redo att hoppa fram och sparka kung Bore så hårt i röven att han inte hittar hit igen på ett bra tag.

Det blev totalt 11,3 km för mig idag. Imorgon drar vi ut igen och vistas i löpningens underbara värld. Snart är det dags att börja lite smått med Badwater-träning. Btw. Är det någon som har en bastu jag kan träna i?

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards