Alla inlägg den 27 februari 2011

Av Stefan Manning - 27 februari 2011 19:27

Dags att börja packa ihop prylarna för veckans första arbetsdag och då pratar jag om min lunchlöpning. Det viktigaste på hela dagen.

Senare skall jag till I-trim för att stirra vågen i vitögat  *gulp*

Av Stefan Manning - 27 februari 2011 16:06

Det blev springa av även idag. Jag och Carina bestämde oss för att ta oss till Humlebadet. Eftersom det låg mycket is kvar däruppe, så bestämde vi oss för att springa i icebugs. Det visde sig vara ett mycket klokt skoval. Det var isigt och lite halkigt även med icebugs. Jag körde som vanligt bakåtintervaller och precis som igår fick jag slita ordentligt för att komma ifatt min favvo-kvinna. Totalt lufsade jag ihop 15,12 km.

Nu är jag uppe i 163,48 km denna månad. Förra året sprang jag totalt 81,73 km under februari. Med dagens pass har jag med 20 meters marginal sprungit dubbelt så långt denna månad som februari 2010. Görnöjd. Min årstotal är för närvarande 364,56 km.

Av Stefan Manning - 27 februari 2011 10:12

Så där ja! Det är dagen efter melodifestivalen och jag kan konstatera att detta med röstning återigen skall övern expertpanel. Att låta svensk folket rösta är ju totalt värdelöst. Flertalet har ju inte fattat att man skall rösta fram den låt som man tror har störst chans att vinna Europafinalen, inte för att det råkar vara ens egna idol som sjunger. Jag tycker att placeringarna i den stora finalen de senaste åren visar detta. Lasse Stefanz gick av någon anledning vidare till slutomgången. Det mest för att dom har en stor fan club. Jag gillar dansband, men det hör tyvärr inte hemma i en melodifestival.

Så sluta med dessa folkomröstningar och låt kunniga bedömmare ta över.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards