Alla inlägg under februari 2011

Av Stefan Manning - 6 februari 2011 19:12

Sitter just nu och jobbar lite övertid. Inga märkvärdiga grejer. Tvärtom, ganska enkla och snabba grejer. Men det är lite tungt och jobbigt när man drabats av förkylning och fått feber.

Just nu väntar jag bara på ett OK så kan jag stänga butiken. Men jag har varit ganska matt hjela dagen. Så imorgon tar jag nog en time out och stannar hemma. Att vila en dag skulle nog göra gott. Jag måste vara igång igen inför lördagens ultraintervaller.

Av Stefan Manning - 6 februari 2011 14:39

Just nu sitter jag och tittar på filmer från Badwater. Jag måste hitta något positivt när jag ligger här och är ganska ömklig. Fantastiskt att se deltagarna och jag får ganska mycket inputs av att titta på dessa klipp.

Av Stefan Manning - 6 februari 2011 13:41

Tyvärr känns det inte bätytre idag. Jag har även fått lite feber som gör mig ganska matt. Just nu känner jag mig klen och ynklig men det skall jag inte känna så länge till.

Jag hoppas så mycket att jag kan köra ultraintervallerna på lördag.

Av Stefan Manning - 5 februari 2011 23:08

Jag tar det säkra före det osäkra och ställer in träningen. Jag vet inte till ett hundra procent vad som försigår i min kropp. Och med tanka på dagens tröttheatsanfall så finns det nog fog för att göra så. Surt sa räven, men sådant här ingår också och då får man hantera det så gott det går.

Av Stefan Manning - 5 februari 2011 21:22

Så är melodifsetivalen igång igen. Skall man verka lite fin i kanten och kulturell, så skall man fnysa föraktfullt och väsa sådant skräp är under min nivå. Jag skall minsann inte kolla på detta.

Men konstigt nog så när man kommer till jobbet på måndag, är detta det hetaste diskussionsämnet. Då har helt plötsligt alla tittat. Jo. jag råkade zappa in kanalen etc...  Det är väl inte så farligt att erkänna att det är kul att se på eländet....

Det var en låt jag föll pladask för och det var låt nummer två. Woooow!

Av Stefan Manning - 5 februari 2011 20:19

Nu har vi varit uppe i Alingsås och kollat in Mikael och Linneas nya lägenhet och på samma gång fått dit lite möbler. Tyvärr har jag inte kännt mig så fräsch. Jag har varit hängig och orkeslös hela dagen.

När jag kom hem stöp jag bara i säng och somnade. Inte mycket med denna här gubben nu....

Av Stefan Manning - 5 februari 2011 09:29

Idag skall sonen Mikael flytta till sitt första egna boende tillsammans med sin Linnea. Så det skall kånkas lite kartonger och några möbler idag. Lyckligtvis blir det inga stora mängder och tunga saker i alla fall.

Men det skall bli roligt att få se lyan.

Lycka till med boendet!

Av Stefan Manning - 5 februari 2011 09:28

Förkyld! Kände mig lite hängig igår och vaknade idag med en rejäl heshota och en begynnande hosta som enligt lagen om alltings djävlighet, kommer att blomma ut i något rejält. Ingen träning denna helg. HELVETE!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards