Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Stefan Manning - 4 mars 2011 21:40

Jösses! Nu är jag snurrig i bollen. Efter en hård arbetsvecka har jag druckit alldeles för mycket öl. Det är ju precis det jag skall undvika. Men det är ju ändå fredagsmys.

Av Stefan Manning - 4 mars 2011 21:36

Vilken lycka! Idag damp det ner en DVD i brevlådan - Running On The Sun. En dokumentär om världens tuffaste lopp - Badwater Ultra Marathon. Mitt mål är att kunna stå på startlinjen om 5 år 2016. Vilken inspiration att få se denna DVD. Jag fick en endorfinkick bara av att titta på den.

Av Stefan Manning - 4 mars 2011 07:18

Igår fick jag hem ett rejält lass med grejer som jag hade beställt. Vitargo carboloader, Bakepro från Dahlblads och lite Loadex från samma firma. Nu har jag så jag klarar mig. Jag har även beställt två produkter från Hammer Nutrition - HEED och Perpeteum - som används på TEC (men även i Badwater) och som jag vill prova innan TEC.

Av Stefan Manning - 4 mars 2011 07:07

Äntligen fredag. Det var länge sedan jag längtade så mycket efter en fredag, som jag gjort denna vecka. Det har varit eb riktigt hektisk vecka och jag har i princip inte orkat med något efter hemkmsten.

Ikväll skall det bli fredagsmys med varmrökt lax och lite vin.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards