Alla inlägg den 23 mars 2011

Av Stefan Manning - 23 mars 2011 22:45

Idag besökte LEK Siv och Kenth i Hjällbo och hela gänget drog ut på en runda. Jag sprang som vanligt fram och tillbaka. Och som vanligt var det djääävligt jobbigt med att springa på LCD-diet. Det gick bara tyngre och tyngre. Men med lite gånginslag så redde det hela upp sig. Ytterligare 6,1 km till samlingen.

Som vanligt när det gäller Siv, så är god mat inblandad i det hela. Tack för en supertrevlig kväll Siv och Kenth!

Av Stefan Manning - 23 mars 2011 11:30

Jag har varit på en liten genomgång av det ornagea och röda kuvertet som Unionen anordnade. Och att jag vill fly från arbetslivet vid 62 år och en månad, blir mer och mer fixerat hos mig. Jag vill viga mitt liv åt att göra det jag älskar - att träna. Just nu är jobb bara ivägen för mig och stör mina planer.

Kom också fram till den slutsatsen att jag kanske kan få flytta fram mitt Badwaterprojekt från 2016 till 2018. Just med tanke på detta. Hmmm.... allt verkar hänga ihop.

Av Stefan Manning - 23 mars 2011 11:27

Lite uppfriskande styrketräning blev det i morse. Vanemänniska som jag är, körde jag de gamla hederliga övningarna. Har jag någonsin sagt förut att styrketräning bara är sååå boooooring? Men det är ju för den goda sakens skull.

Av Stefan Manning - 23 mars 2011 05:49

Då satt man på kneget igen. I natt har jag mer eller mindre sovit narkossömn. Jag minns att jag lade mig i sängen. Sedan blev det svart. ett totalt mörker. Vaknade av klockradion i morse. För knappt  en timme sedan. Och så sitter man här på jobbet.

Strax drar jag till kraftkällarn för styrketräning.

Trots att det bara blev två varv i cirkeln igår, så tog dom styggt. LCD dieten gör en slö, men det är bara att bita ihop. En halv vecka kvar.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards