Alla inlägg den 31 mars 2011

Av Stefan Manning - 31 mars 2011 18:18

Jösses. Nu har jag äntligen tittat på filmen distance of truth. Det var en riktigt grym rulle som verkligen beskrev hur djävligt Badwater ultramarathon var. Jag fick en hel del matnyttig information där.

Tro mig, jag tar inte lätt på denna tävling. Jag gjorde det inte innan jag såg denna film och den andra - Running On the Sun. Och jag gör det defenitivt inte nu heller. Respekten har ökat ordentligt. Jag inser att 5 år av förberedelser är verkligen nödvändigt.

Och jag blev verkligen övertygad om att jag skall starta där. Det har jag gett mig fan på. Jag vet att jag kan och det skall jag visa.

Av Stefan Manning - 31 mars 2011 13:48

Jag kände mig seg i morse, men nu är det som bortblåst. Jag blir underhållen på jobbet av min kompis Spotify som spottar ut underbar hårdrock och sitter och bygger nya återförsäljarsystem på löpande band. Allt känns bara underbart just nu, precis som det skall vara när allt flyter på jobbet. Det var länge sedan jag upplevde denna känsla.

Fan vad mycket man får gjort när man kan jobba ostört, en ganska sällsynt händelse hos oss. Gäller att utnyttja det.

Och i kväll väntar hårdporr för löpare i form av filmen Distance of truth.

Av Stefan Manning - 31 mars 2011 10:20

Torsdagen är här. Veckan har bara flugit iväg. Det är mycket uppe i luften som snurrar nu omkring mig och min to-do-lista fylls nu snabbare än vad jag hinner bocka av. Kul på ett sätt, men ändå inte.

Mycket kretsar runt Badwater och TEC. ja ja! Jag vet att det kan verka tjatigt. Men är det så att man bloggar, så skall man ju skriva ner sina tankar. Alltså blir det mycket Badwater och TEC. men så mycket annat dyker upp också. Nu pratar jag min fritid alltså.

Jag misstänker att om jag inte behövde jobba mer, så skulle nog inte tiden räcka till ändå. Sedan måste jag hinna med träningen också.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards