Alla inlägg den 2 april 2011

Av Stefan Manning - 2 april 2011 17:23

Nu har jag varit ute på en löprunda. Denna gång blev jag riktigt nöjd. Jag var återigen för första gången sedan min operation i höstas under 60 minuter. 59:33. Det kändes riktigt skönt att äntligen få komma ner igen på dessa tider. Jag fick i och för sig jobba för det, men ändå. Sub 60 är sub 60. Jag fortsatte 2 km men slog av påtempot. Totalt 12,12 km. Yes!

Av Stefan Manning - 2 april 2011 16:15

Så var det färdigjobbat för idag. Det var en ganska lugn beredskap och jag gjorde några små ingripanden, inga större saker. Men nu är i alla fall det över och helgen kan kanske starta nu. Ett litet löppass skulle kanske sitta fint.

Av Stefan Manning - 2 april 2011 11:59

Idag har jag lite telefonberedskap på mitt jobb. En återförsäljare som går live. Jag har byggt dennes miljör och är standby ifall något skulle inträffa. Hittills är det lugnt.

Däremot håller jag också på att bocka av min to-do-list och planera inför TEC. Det är en vecka kvar till start och det är dags att på allvar sätta utrustningslistan och matlistan.

Detta lopp är inte som ett vanligt tidslopp. Detta lopp bygger på att man skall vara mer eller mindre självförsörjande och då måste man tänka till lite.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards