Alla inlägg den 4 april 2011

Av Stefan Manning - 4 april 2011 20:27

Efter jobbet drog jag ut på en löprunda i det fina vädret. Turen gick till Humlebadet och tillbaka. Löpningen kändes fint och det var inga problem. Däremot ahde jag en frisk motvind på hemvägen, fast den bekom mig inte. För ett år sedan hade jag upplevt den som ett helvete. Totalt blev det 11,13 km.

Nu kommer jag att införa löpvila fram till TEC. Jag skall ha en riktig återhämtning. Det enda jag skall göra är ett styrkepass på onsdag morgon. Jag skippar den planerade löpningen då och fokuserar som sagt på vila. Jag har ju ändå kört på ganska hårt den sista tiden.

Återsoden av vecka skall ägnas åt att plocka ihop prylar och packa, samt tidig sänggång.

Av Stefan Manning - 4 april 2011 12:29

Nu har jag käkat en stadig lunch, ingen lågaklorilunch. Nu gäller det att ladda inför TEC.

Av Stefan Manning - 4 april 2011 05:54

Vi startar veckan med lite gymmande. Skall strax ner till Kraftkällaren för en veckostartup efter en bra helg. Det kommer att bli ett pass med löpning till har jag bestämt och det idag. Sedan blir det löpvila till TEC, jag kommer ju ändå att få en bra veckodos där. :-)

Ett styrkepass på onsdag morgon är också inplanerat.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards