Alla inlägg den 5 april 2011

Av Stefan Manning - 5 april 2011 17:07

Hemma och vilar upp mig efter att ha suttit halva dagen på en casallboll och rullat höft. Lite ovant, men jag kan tänka mig att på sikt så ligger det mig inte i fatet.

Av Stefan Manning - 5 april 2011 08:10

Nu har jag pumpat upp en casallboll på jobbet som jag kan sitta på. Jag knyckte faktiskt idén från en annan som gjort samma sak. Så nu kan man sitta här på arbetstid och träna bålstabilitet. Bra va!?

Av Stefan Manning - 5 april 2011 06:20

Idag har jag mycket att göra på jobbet, så dagen lär gå fort. Jag fick printa ut PM för tävlingen eftersom skrivaren hemma inte vill göra som den är tillsagd. Samtidigt går funderingarna mycket runt loppet nu. Hur skall jag lägga upp löpningen? Vilka varvtider skall jag hålla? Vad skall jag bära med mig under skälva loppet etc.

Fokuseringen är total denna gång. Det var länge sedan jag kände sådant fokus. Kanske för att tävlingen är så viktig för mig. Jag vill så gärna klara hela distansen så att jag kan grunda min meritlista till Badwater.

Av Stefan Manning - 5 april 2011 05:59

Till min stora glädje hörde jag på nyheterna igår att man tänker lagstifta och införa ett förbud mot att SMS:a och använda mobil utan headset under körning. Att det skulle ta så lång tid att lagstifta mot dessa idioter.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards