Alla inlägg den 16 april 2011

Av Stefan Manning - 16 april 2011 22:24

Vet inte riktigt vad man skall kalla det för.Årsmöte? Men Löparsällskapety Efterkälken hade sin årliga middag på restaurang Kråkan i Mölndal. Min stora behållning av middagen var en hel pitch med öl. Nu känner jag mig riktigt goooo...

Tack Carina som körde trots att Du hoppade på kryckor. What a woman...

En skön lördag är till ända. Imorgon skall jag jobba. Fy fan!

Av Stefan Manning - 16 april 2011 14:37

Tillbaka från Kungsbackaloppet. Jag och Carina har hjälpt till som funkisar där. Det var ett väldigt samlat fält i år. Normalt sett brukar det vara mer utspritt, men så var inte fallet i år.

Och oj vad det sög i min löpartarm när jag såg alla springa förbi. Men nu är ett par timmars avundsjuka över och jag skall nu följa upplösningen på SM i 100 km. Det börjar hetta till i damklassen. Hos herrarna är det ganska odramatiskt. Det ser ut som omherr Szalkai kommer att ta hem detta, med knappt 15 km kvar och en ledning på ca 6 km. Det skall till en genomklappning i så fall.

Av Stefan Manning - 16 april 2011 09:46

Jag skall strax åka ner till Lindome och hjälpa till vid en vätskestation på Kungsbackaloppet. Jag har varit där ett par år nu. Och dessutom behöver min kompis lite hjälp där.

Skall bli kul att se löparna. Men jag har lite att följa idag. Det är även SM på 100 km.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards